Return to KLUBNL.PL main page

rsgb_lf_group

Re: LF: SP2KDS

To: <[email protected]>
Subject: Re: LF: SP2KDS
From: "Marcin" <[email protected]>
Date: Sun, 11 Oct 2009 11:32:37 +0200
Sender: [email protected]
Dear Piotr, LF
Thanks for capture Piotr.

A teraz będzie po polsku. :-)
Dziękuję (tym razem po polsku) za obrazek z naszym widmem. Cieszę się bardzo
że nas ładnie odbierałeś!
Warunki były wczoraj na 136kHz fatalne, odbieraliśmy tylko SO5AS. Za to
huczało pasmo 500kHz! Jak pewnie widziałeś Mala G3KEV odbieraliśmy na ucho
na S6 !
W piątek były zdecydowanie lepsze warunki na LF, widzieliśmy się nawet u
Andreya RN3AGC na QRRS 3.
Do zobaczenia na spectrum!
Marcin SQ2BXI

----